14/5/12

5 ελληνικές εταιρείες που κατακτούν με τα προϊόντα τους το εξωτερικό

Τα καταστήματα πέντε ελληνικών επιχειρήσεων βρίσκονται στους πιο δημοφιλείς και ακριβούς εμπορικούς δρόμους του κόσμου, όπως η περίφημη «Regent Street» στο Λονδίνο και το «Soho» στη Νέα Υόρκη ενώ τα προϊόντα τους ξεχωρίζουν για την καινοτομία και την υψηλή τους αισθητική. Πρόκειται για τις Folli Follie Group, «Κορρές», Apivita, BSB και Coco-Mat, οι οποίες λόγω και της ύφεσης στην εσωτερική αγορά συνεχίζουν να επενδύσουν στην ανάπτυξη των εργασιών τους στο εξωτερικό, όπου υπάρχουν σημαντικές προοπτικές.

Folli Follie Group
Μια θέση στην «καρδιά» του γυναικείου φύλου σε πολλές χώρες ανά την υφήλιο έχει κερδίσει ο όμιλος Folli Follie ο οποίος δραστηριοποιείται στο χώρο του κοσμήματος περισσότερα από 30 χρόνια με ιδιαίτερη επιτυχία. Η ιστορία του αρχίζει στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν ο Δημήτρης και η Καίτη Κουτσολιούτσου, διαθέτοντας εικοσαετή εμπειρία στο χώρο του κοσμήματος στην Ιταλία και έχοντας ως κίνητρο το πάθος τους για δημιουργία, ανοίγουν το πρώτο κατάστημα Folli Follie στην Αθήνα. Γίνονται οι πρώτοι που λανσάρουν στην άκρως ανταγωνιστική ελληνική αγορά κοσμήματα από ασήμι και κάνουν το ασήμι μόδα. Το «παντρεύουν» με murano (γυαλί) και χρυσό, χρησιμοποιούν αργότερα διαμάντια και άλλα πρωτότυπα υλικά και δημιουργούν σχολή στο χώρο του κοσμήματος, αλλά και «θαυμαστές» του brand, που πρεσβεύουν τη φιλοσοφία της προσιτής πολυτέλειας. Οι ολοκληρωμένες σειρές κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ που διαθέτουν φέρνουν γρήγορα μεγάλη επιτυχία στην εταιρεία και την εδραιώνουν στη συνείδηση των καταναλωτών εντός και εκτός συνόρων.
 
Σήμερα, ο όμιλος έχει παρουσία σε 28 χώρες, διαθέτει πάνω από 750 σημεία πώλησης παγκοσμίως, ορισμένα από τα οποία στους πιο γνωστούς εμπορικούς δρόμους των πιο κοσμοπολίτικων πόλεων, και απασχολεί περισσότερα από 6.000 άτομα ανά τον κόσμο. Για την τρέχουσα χρήση, σχεδιάζει την επέκταση της αλυσίδας σε υφιστάμενες και νέες αγορές ενώ έμφαση θα δώσει στη θυγατρική Links of London, με δεδομένο ότι η εν λόγω θυγατρική του είναι ο επίσημος κατασκευαστής κοσμημάτων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου που πραγματοποιούνται φέτος το Καλοκαίρι. Μιλώντας στην «ΗτΣ», ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γιώργος Κουτσολιούτσος, αναφέρει πως παρά την κρίση η Folli Follie επενδύει στην ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της και εστιάζει σε Κίνα, Χονγκ Κονγκ, Ταϊβάν και Μακάο.

Κορρές
Στις πρωτοπόρες εταιρείες στον κλάδο φυσικών καλλυντικών σε παγκόσμιο επίπεδο συγκαταλέγεται η Κορρές παρά τα σχετικά λίγα χρόνια λειτουργίας της (μόλις 16). Η εταιρεία κέρδισε τη διεθνή καταξίωση αλλά και την εγχώρια αγορά με «όπλο» την καινοτομία. Μάλιστα, το 2008 βραβεύτηκε ως η πιο καινοτόμα επιχείρηση στον κόσμο στο πλαίσιο των βραβείων ICN. Το προϊόν που την ανέδειξε και αποτελεί μέχρι σήμερα ένα από τα best seller της διεθνώς, είναι η φυσική κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης άγριο τριαντάφυλλο, την οποία δημιούργησε ο ιδρυτής της και φαρμακοποιός Γιώργος Κορρές. Σήμερα, η Κορρές διαθέτει περισσότερα από 400 φυσικά ή και πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα σε 30 χώρες διεθνώς σε περισσότερα από 11.000 σημεία πώλησης (Τόκιο, Λος Άντζελες, Μιλάνο, Βερολίνο, Σίδνεϊ, Χονγκ Κονγκ κ.ά.) και 6.500 φαρμακεία στην Ελλάδα ενώ απασχολεί 254 άτομα.
 
Ο διευθύνων σύμβουλος της «Κορρές», Δημήτρης Βιδάκης ανέφερε ότι η «Κορρές» θα συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό την παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων και θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της σε χώρες που το κοινό είναι εξοικειωμένο με τα φυσικά προϊόντα. Η εταιρεία ολοκλήρωσε πρόσφατα την τοποθέτηση των προϊόντων της σε 550 καταστήματα της αλυσίδας L' Etoile, ενώ στον Καναδά εγκαινιάστηκε μια νέα συμφωνία με την αλυσίδα Shoppers Drugmart σε 400 σημεία.

Cocomat
Στην επιμονή των επικεφαλής της στη χρήση αποκλειστικά φυσικών υλικών και στη χειροποίητη κατασκευή των προϊόντων της βρίσκεται το μυστικό της επιτυχίας της Coco-mat.
 
Η εταιρεία είναι από τις ηγέτιδες εταιρείες στο χώρο των οικολογικών συστημάτων ύπνου, λευκών ειδών και επίπλων για σπίτια και ξενοδοχεία, έχει παρουσία σε περισσότερες από 10 χώρες στο εξωτερικό με το 80% της παραγωγής της να καλύπτεται από το εργοστάσιο που διατηρεί στην Ξάνθη.
Παρά τις δυσκολίες και την κρίση, συνεχίζει να αναπτύσσεται στο εξωτερικό, ανοίγοντας νέα σημεία. Ύστερα από τη λειτουργία καταστήματος στο Παρίσι και στη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα στο SoHo της Νέας Υόρκης. Το νέο κατάστημα της COCO-MAT αποτελεί ένα σημαντικό βήμα της ελληνικής εταιρείας που επιχειρεί δυναμική επέκταση στην αγορά των ΗΠΑ.

BSB
Σταθερή στον εξαγωγικό της προσανατολισμό παραμένει η BSB, η οποία σχεδιάζει νέες επενδύσεις για την ανάπτυξή της στις αγορές του εξωτερικού. Ειδικότερα, η εταιρεία σχεδιάζει τη δημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία BSB καθώς επίσης η ενίσχυση της παρουσίας του brand σε multi-brand καταστήματα, στις σημαντικότερες αγορές της Ανατολικής και Δυτικής Ευρώπης.
 

Σύμφωνα με το εξαετές πλάνο, η BSB στοχεύει οι εξαγωγές της έως το 2015 να καλύπτουν το 35% του κύκλου εργασιών της, από 20% που ήταν στο τέλος του 2011, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης των εξαγωγών να είναι τουλάχιστον 10% σε ετήσια βάση έως το 2018.
Να σημειωθεί πως η εταιρεία έχει παρουσία σε 10 χώρες με 30 ομώνυμα καταστήματα, όπως Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία, Λίβανο, Κύπρο, Αρμενία, Αλβανία, Λευκορωσία, Ρωσία, Ουκρανία. 

 
Η BSB ιδρύθηκε το 1980 και δραστηριοποιήθηκε στην παραγωγή και την εμπορία γυναικείας ένδυσης. Σήμερα, κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της γυναικείας μόδας με 100 επώνυμα καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό και πάνω από 200 multi brand καταστήματα όπου διατίθεται η μάρκα.
 
Από το 2002 έχει το αποκλειστικό License για το σχεδιασμό και την παραγωγή των ρούχων του διάσημου αγγλικού brand Forever Friends, ενώ από το 2007, σε συνεργασία με την εταιρεία AMVIS, η BSB έχει λανσάρει μια πρωτοποριακή σειρά γυαλιών ηλίου και οράσεως που διατίθεται σε καταστήματα οπτικών καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα BSB. Στις αρχές του 2008 δημιούργησε πρώτη μια νέα σειρά οικολογικών και φιλικών στο περιβάλλον προϊόντων από 100% οργανικό βαμβάκι.

«Κλειδί» η εξωστρέφεια
Η ανάπτυξη σε Ελλάδα και κυρίως στο εξωτερικό, η εύρεση εναλλακτικών δικτύων, όπως ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες κ.λπ., αποτελεί προτεραιότητα για την Apivita, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας Νίκο Κουτσιανά. Ο κ. Κουτσιανάς σημειώνει ότι «μέσα από την εξωστρέφεια, η οποία αποτελεί βασικό άξονα ανάπτυξης της Apivita, μεταφέρουμε την ελληνική φύση, τα μελισσοκομικά προϊόντα και τον ελληνικό πολιτισμό, καθώς επίσης και την ολιστική αντίληψη του Ιπποκράτη, σε όλο τον κόσμο.
 
Η προσπάθειά μας αυτή ανταμείβεται, αφού βλέπουμε ότι οι μεγαλύτερες αγορές, όπως η Ιαπωνία, το Χονγκ- Κονγκ, η Αυστραλία, η Ισπανία, η Αμερική, ανταποκρίνονται, στηρίζοντας τα ποιοτικά, φυσικά και αποτελεσματικά προϊόντα της.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger