12/12/11

Tα 6 μεγάλα όπλα για online marketing της επιχείρησης!

Κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει το ρόλο που παίζουν οι σύγχρονες τεχνολογίες και η δικτύωση στην εποχή μας ακόμη και στη προώθηση των επιχειρήσεων!

Καλώς ή κακώς, οι επιχειρήσεις και κυρίως οι πελάτες τους (καταναλωτές ή επιχειρήσεις) βρίσκονται online και εκεί ακριβώς είναι που πρέπει να στοχεύσει πλέον η επιχείρηση για να πετύχει τους εμπορικούς της στόχους. Σήμερα πια, το "παιχνίδι" της αγοράς έχει φύγει από το φυσικό χώρο και έχει μεταφερθεί στην online αρένα: πρώτα σε βλέπει και σε μαθαίνει ο πελάτης online και στη συνέχεια έρχεται στο κατάστημά σου ή στην επιχείρησή σου.

Παρακάτω, παρουσιάζονται τα 6 must-have για online marketing και προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
  1. FACEBOOK: με περισσότερο από 1 εκ. χρήστες από Ελλάδα, to facebook αναδεικνύεται σε βασικό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες σας. ΤΙPS: δημιουργήστε προφίλ χρήστη με το όνομα της εταιρείας σας & δημιουργήστε επίσης fan page για την εταιρεία σας. Μπορεί να σας φαίνεται περιττό αλλά και τα 2 μέσα (profile & fan page) έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα και εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς. Το σίγουρο είναι ότι θα μαθαίνουν για εσάς και από τα 2.
  2. TWITTER: η ανερχόμενη δύναμη στο social networking στην Ελλάδα. Πριν 1 χρόνο το Twitter ήταν σχεδόν άγνωστο μέχρι που έφτασε σήμερα να ανταγωνίζεται επάξια το κυρίαρχο Facebook. ΤΙPSδημιουργήστε προφίλ χρήστη με το όνομα της εταιρείας σας & ποστάρετε σύντομα μηνύματα (π.χ. προσφορές, αλλαγές, νέα προϊόντα κλπ). Μην ξεχνάτε ότι οι μηχανές αναζήτησης αξιολογούν πολύ θετικά την παρουσία στα social networks (και ποιοτικά - ύπαρξη πληροφορίας- και ποσοτικά - ύπαρξη links προς την εταιρική σας σελίδα). 
  3. FLICKR: μια εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις λένε και έτσι είναι. Ανοίξτε λογαριασμό στο Flickr και ανεβάστε φωτογραφίες από την εταιρεία σας και τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. ΤΙPSφροντίστε για υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες καθώς το αντίθετο μάλλον κακό θα κάνει στην εικόνα σας.
  4. YOUTUBE / DAILYMOTION: αν μια εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις, στην περίπτωση των multimedia video αυτό μάλλον πολλαπλασιάζεται με γεωμετρική πρόοδο. Το YouTube και το DailyMotion είναι τα 2 πιο δημοφιλή στην Ελλάδα sites για βίντεο. Εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες ψάχνουν καθημερινά για τα θέματα που τους απασχολούν (από ειδήσεις μέχρι tutorials και μουσική & παρουσίαση-αξιολόγηση προϊόντων). ΤΙPSμπείτε στον κόπο και γράψτε υψηλής ευκρίνειας βίντεο από την εταιρεία σας (π.χ. μια περιήγηση στα γραφεία σας ή παρουσίαση ενός προϊόντος). Αυτό μπορεί να γίνει και με μια καλή ψηφιακή φωτογραφική μηχανή (ενδεικτικό κόστος 200€). Επίσης μην ντραπείτε να γυρίσετε ένα βίντεο με πρωταγωνιστή εσάς: είναι σημαντικό να σας δουν, να σας γνωρίσουν και να σας εμπιστευτούν.
  5. RSS: πολλοί το θεωρούν παλιομοδίτικο αλλά δεν είναι. Υπάρχουν ακόμη εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου που στηρίζουν την καθημερινή τους ενημέρωση στα RSS. Αλλιώς η Google δε θα λάνσαρε την υπηρεσία Google Reader για να συγκεντρώνετε και διαβάζετε την αγαπημένη σας ειδησεογραφία. ΤΙPSαξιοποιήστε τον τεχνικό που σας έφτιαξε την ιστοσελίδα ή χρησιμοποιήστε κάποιο από τα free προγράμματα που μπορείτε να βρείτε στο internet, είναι πολύ απλό!
  6. NEWSLETTERS: δεν τοποθετήθηκε τυχαία τελευταίο στη λίστα. Όχι γιατί είναι το λιγότερο σημαντικό αλλά ίσως γιατί είναι το σημαντικότερο! Όσοι γράφονται στην mailing list σας είναι αυτοί που σας ξέρουν, ενδεχομένως έχουν αγοράσει από εσάς και σας εμπιστεύονται! Αξιοποιήστε αυτή τη δύναμη και κρατήστε τους πελάτες! Μην ξεχνάτε ότι το κόστος απόκτησης νέων πελατών είναι 7 φορές υψηλότερο από το κόστος διατήρησης των υπάρχοντων πελατών. ΤΙPSυπάρχουν πολλές δωρεάν online υπηρεσίες όπως το MadMimi & το Mailchimp. Eίναι δωρεάν για λίστες μέχρι 2.000 άτομα (μπορείτε όμως να δημιουργήστε πολλές λίστες των 2000 ατόμων) και προσφέρουν κάποιες χιλιάδες αποστολές προς τα μέλη σας ΔΩΡΕΑΝ. Προσοχή στο spam και στο πως εγγράφονται στη λίστα σας, πρέπει πάντα να έχετε την έγκριση των μελών και να τους δίνετε τη δυνατότητα να απεγγραφούν.

Φυσικά, προϋπόθεση σε όλα τα παραπάνω είναι να διαθέτει η επιχείρηση μια ιστοσελίδα -έλλειψή της είναι πολύ σπάνιο πλέον να υφίσταται σε επιχείρηση καθώς ισοδυναμεί με εξαφάνισή της από την αγορά. 

Περισσότερα για την ανάπτυξη μιας εταιρικής ιστοσελίδας την επόμενη εβδομάδα! Μείνετε συντονισμένοι και διαβάστε για τον "επτάλογο της εταιρικής ιστοσελίδας" ή πως να αποκτήσετε μια επιτυχημένη online παρουσία!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger