12/12/11

Online branding: εφαρμόζεται ακόμη και σε ολόκληρες πόλεις ή χώρες!

Η στρατηγική του branding δεν γνωρίζει πατρίδα. Ο κ. Οικονομίδης συμμετέχει ήδη στην καμπάνια της Λεμεσού για την αλλαγή της διεθνούς εικόνας της, παράδειγμα που θα μπορούσε να δώσει ιδέες στην Ελλάδα. Παράλληλα, η διεθνής οργάνωση «Future of change» που δραστηριοποιείται τελευταία στην Ινδία βάζει τον πήχυ ακόμη ψηλότερα.

Λεμεσός. Το πρότζεκτ της Λεμεσού ξεκίνησε ύστερα από πρόσκληση επτά επιχειρηματιών της Κύπρου και αυτό έχει τη σημασία του. «Αντί να φτιάξουμε focus groups, χρησιμοποίησα εξαρχής το facebook. Ετσι δημιουργήθηκε η μεγαλύτερη δυνατή κοινότητα. Από εκεί προέρχονται όλες οι ιδέες που αφορούν το rebranding της Λεμεσού. Ακόμη και το λογότυπο προέκυψε από την παρατήρηση ενός ιντερνετικού φίλου ότι η πόλη με τη θάλασσα στην πλάτη της μοιάζει με χαμόγελο. Ε, αυτό έγινε το επίσημο σήμα μας. Οι άνθρωποι της Λεμεσού έγιναν το brand name της. Δεν χρειάζεται να τους πουλήσεις κάτι αλλά να τους παρακινήσεις ώστε να ασχοληθούν αυτοί με την καμπάνια της πόλης».


Ινδία. Στην πρωτοβουλία «India Future of Change», που εκτείνεται σε πέντε χρόνια, η κρατική διπλωματία συνεργάζεται με τον ιδιωτικό τομέα. Ξεκίνησε από το γραφείο επικοινωνίας «theIdeaWorks» και υποστηρίζεται πλέον από το υπουργείο Εξωτερικών της Ινδίας. Στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η πρωτοβουλία εστιάζει στην ανταλλαγή απόψεων με φοιτητές απ' όλον τον κόσμο, ώστε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν καλύτερα για τις επαγγελματικές προοπτικές στην Ινδία.

ΗΠΑ. «Η Αμερική δεν είναι μόνο προορισμός. Είναι μια χώρα στην οποία όλα είναι πιθανά». Το Brand USA δημιουργήθηκε το 2010, για να προωθήσει τη συνεργασία του κράτους με τη βιομηχανία τουρισμού. Η κυριότερη ιντερνετική πλατφόρμα, μέσω της οποίας καλεί ταξιδιώτες απ' όλον τον κόσμο να ανακαλύψουν τις αμερικανικές πόλεις είναι το www.discoveramerica.com.

TA NEA

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger